Time management

|Andreea Pietrosel |
Time management

Niciodata nu reusesc sa ma mobilizez din timp. Mizez pe faptul ca sunt mult mai eficienta cu cat imi sufla dead-line-ul in spate. In realitate, mi-ar fi mult mai bine daca as avea niste cunostinte de time management.

De fiecare data cand ai ceva de facut, primul lucru intelept ar fi si prioritizezi. Imagineaza-te stand intr-o camera plutesc bule cu toate lucrurile pe care le ai de facut astazi. Fiecare bula contine o mini clepsidra iar bula coboara spre podea pe masura ce se scurge nisipul din clepsidra. Treaba ta este sa nu lasi bula sa se sparga.

Cum faci asta? Prioritizand. Lista de chestii pe care trebuie sa le facem trebuie respectata. Nu ajunge doar sa scrii ce ai de facut. Cum reusesti sa iti duci la capat obiectivele? Trebuie sa urmezi 4 pasi simpli. Despre primul am vorbit deja : fa o lista!

Scrie cu manuta ta tot ce trebuie sa faci azi, doar asa vei constientiza ce ai de facut si te vei responsabiliza.

 

Urmatorul pas este sa prioritizezi treburile de pe lista. Gandeste-te care e cea mai ardenta si pe care o poti impinge spre dupa-amiaza. In nici un caz nu te apuca sa faci mai multe lucruri odata. Nu vei reusi decat sa faci doua lucruri mai prost decat sa faci unul mai bine.

Huffingtonpost te sfatuieste sa faci un timeline si sa verifici daca ti-ai indeplinit obiectivele pana la termenul propus. Ideea nu e sa te apuci sa faci mai rapid lucrurile mai usoare. Ai putea devansa totul din cauza ca ai impresia ca mai ai putin si apoi iti acorzi o perioada de pierdut vremea prin birou.

Al patrulea pas in time management este sa nu te stresezi. De ce ai face-o ? Stii ce ai de facut, stii si pana cand trebuie sa le faci si mai ales ca sunt 24 de ore intr-o zi. 

Distribuie articolul pe: