Prigat le vorbeste consumatorilor despre cheful de viata si ceea ce reprezinta el în viata de zi cu zi, fie ca este vorba de un moment de relaxare si glume cu un coleg de serviciu sau de sarit in pat cu copiii dimineata. Prigat incurajeaza cheful de viata, prin Enciclopedia Chefului de Viata, care aduna toate aceste bucurii si isi propune sa ajunga un izvor de chef de viata pentru toti oamenii, indiferent de varsta. „Prigat si Enciclopedia Chefului de Viata isi propun sa apropie consumatorii de ideea de vitalitate pe care a inceput sa o comunice brandul din acest an. Si, mai mult, sa fie o sursa de inspiratie reciproca. Fiecare dintre noi are cateva momente pe zi in care iese din rutina si face o activitate, oricat de mica, dar care ii readuce energia pozitiva si ii descreteste fruntea. Un pahar de suc natural poate fi cel mai bun companion pentru aceste momente in care vrem sa ne reincarcam bateriile si Prigat este prietenul nostru fidel. Inca de cand www.enciclopediachefuluideviata.ro era in stadiu de teasing, am gasit cateva inscrieri pe care le-am incercat si s-a creat deja o comunitate de oameni care au chef de viata. Obiectivul nostru e sa crestem aceasta comunitate si sa strangem cat mai multe momente de manifestare a chefului de viata, pe care sa le publicam drept Enciclopedia Chefului de Viata, vol. I. ”, spune Anca Moldovan, Brand Manager Prigat." Utilizatorii isi pot inscrie propunerile de momente cu chef de viata pe website, in cele 10 categorii, in functie de specificul activitatii inscrise: „Arta in cheful de viata”, „Chef de viata in familie”, „Chef de miscare”, „Prieteni cu chef de viata”, „Chef de viata la birou”, „Chef de viata in fiecare luni”, „Cocktail-uri cu chef de viata”, „Chef de joc si joaca”, „Chef si dor de duca”, „Altele”. De asemenea, dupa ce momentul cu chef de viata a fost inscris pe site, utilizatorii isi pot descarca un cover photo pentru profilul de Facebook, cu textul inscris de ei.