(P) Impreuna putem oferi unor tineri sansa de a merge la liceu

|dietetik |
(P) Impreuna putem oferi unor tineri sansa de a merge la liceu

„Impreuna putem oferi unor tineri sansa de a merge la liceu” este o initiativa Mars Romania si World Vision Romania ce ofera tinerilor din mediul rural acces la educatie.

In contextul in care in Romania problema abandonului scolar este din ce in ce mai serioasa si greutatile materiale reprezinta o piedica pentru copiii care doresc sa isi continue studiile, Mars Romania in parteneriat cu Fundatia World Vision Romania, ofera sansa unor tineri din mediul rural sa isi continue studiile liceale.

Programul “Vreau in clasa a noua” demarat in urma cu 7 ani de World Vision Romania s-a dovedit a fi un real succes, aproape 1.000 de copii reusind sa-si finalizeze studiile liceale, iar peste 69% dintre acestia continuand cu studiile superioare.

Proiectul şi-a propus susţinerea elevilor din ciclul gimnazial, liceal şi profesional din mediul rural, copii cu potenţial, dar fara posibilitaţi materiale. Beneficiarii programului au fost absolvenţi ai ciclului gimnazial proveniţi din zone rurale care au luat examenul de capacitate şi care erau inscrişi sau doreau sa se inscrie in liceele localizate in oraşele invecinate.

De aceea marcile TWIX, SNICKERS si MARS isi propun in 2015, sa se alature acestei cauze si sa ofere sansa unor tineri sa isi continue studiile liceale.

Cumparand orice produs TWIX, SNICKERS sau MARS participant la campanie, orice persoana poate participa la acest demers de intr-ajutorare, Mars Romania oferind burse in valoare de 1% din volumul vanzarilor acestor produse!

”Este o mare bucurie pentru noi sa putem sustine acesti tineri si sa le oferim sansa de a-si crea un viitor mai bun prin educatie”, declara Delia Corniciuc – Senior Brand Manager, initiatorul campaniei din partea Mars Romania.

„Programul Vreau in clasa a noua este foarte important pentru fundaÅ£ia World Vision Romania deoarece el combate abandonul ÅŸcolar in mediul rural, din pacate un fenomen de amploare astazi, cauzat de saracie, lipsuri materiale ÅŸi problemele din familie. Le mulÅ£umim partenerilor noÅŸtri de la Mars Romania pentru ca ne impartaÅŸesc credinÅ£a in aceasta cauza ÅŸi ne ajuta sa susÅ£inem niÅŸte tineri merituoÅŸi sa-ÅŸi construiasca un viitor al viselor implinite.”, declara Oana serban, PR & Communication Manager World Vision Romania.

Tinerii participanti la campania Mars Romania vor primi sustinere in anul scolar 2015-2016 pentru finalizarea studiilor liceale, respectiv a clasei a douasprezecea, constand in burse lunare de 250 RON. 

Despre MARS Romania

Mars, Incorporated este o companie privata, detinuta de o familie, cu o istorie de peste 100 ani si detinatoare a unoradintre cele mai iubite marci din lume. Este o companie cu directii de business foarte diverse cum sunt Petcare, Chocolate, Wrigley, Food, Drinks si Symbioscience, ce include marci de referinta la nivel global cum sunt  PEDIGREE, WHISKAS, ROYAL CANIN, M&M’S, SNICKERS, MARS, EXTRA, ORBIT, UNCLE BEN’S, FLAVIA, COCOAVIA si multe altele.

Avand sediul central in McLean, Virginia, USA si cu o cifra anuala de afaceri de  33 miliarde USD, Mars, Inc. detine operatiuni in 74 tari cu mai mult de 75,000 Asociati ce sunt uniti si ghidati de cele Cinci Principii –Calitate, Responsabilitate, Reciprocitate, Eficienta si Libertate – care depasesc barierele geografice, lingvistice, culturale si de generatie.

Despre World Vision Romania

World Vision Romania este o organizaÅ£ie creÅŸtina, care desfaÅŸoara programe de intervenÅ£ie umanitara de urgenÅ£a, dezvoltare ÅŸi advocacy punand in centrul activitaÅ£ii sale bunastarea copilului. OrganizaÅ£ia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile ÅŸi comunitaÅ£ile, in scopul depaÅŸirii saraciei ÅŸi nedreptaÅ£ii. Inspirata de valorile creÅŸtine, fundaÅ£ia lucreaza cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasa, etnie sau gen. 

World Vision Romania face parte din parteneriatul World Vision International prezent in aproape 100 de Å£ari din intreaga lume. in 25 de ani de prezenÅ£a in Romania, fundaÅ£ia a ajutat peste 500.000 de copii ÅŸi adulÅ£i, in 400 de comunitaÅ£i din 8 judeÅ£e. 

World Vision Romania crede in dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea in comunitaţile rurale unde este prezenta desfaşoara programe de dezvoltare comunitara pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducera abandonului şcolar, sanatate şi protecţia copilului, agricultura şi dezvoltare rurala, angajament civic şi creştin. Copiilor li se faciliteaza astfel accesul la condiţii de viaţa mai bune prin dezvoltarea durabila a comunitaţii in care traiesc. Prin proiectele noastre, ne concentram pe transformarea comunitaţilor şi membrilor acestora pentru a realiza o viaţa implinita pentru fiecare copil.

Distribuie articolul pe: