In urma unui proces amplu de rebranding, la care a lucrat timp de 6 luni o echipa de peste 30 de profesionisti, noua imagine Elysee a fost facuta publica in cadrul unui eveniment organizat in cadrul Marriott Avenue in parteneriat cu Mastercard Elite. Noua imagine Elysee cuprinde doua elemente cu un puternic simbolism, The Golden Angel si sloganul “Inspiring Senses” ce pastreaza traditia si filosofia Elysee, dar ii adauga un plus de rafinament si contemporaneitate. Cristina Balan, managing director Elysee Concept: “Dupa 5 ani in care Elysee s-a impus pe piata parfumeriei exclusiviste, aceasta nevoie de schimbare a venit in mod firesc din dorinta de a oferi Clientilor nostri un plus de emotie in experienta pe care o traiesc calcand pragul magazinelor Elysee dar si un cadru de expunere imbunatatit brandurilor pe care le reprezentam. Aceasta schimbare de imagine aduce prospetime si modernitate, insa fara a afecta atributele de eleganta, lux si exclusivitate specifice Elysee”. Noul slogan “Inspiring Senses” afirma intentia noastra de a oferi un portofoliu complet de produse de parfumerie, cosmetica si make-up impreuna cu servicii de infrumusetare si well beeing. Colegii nostri de la United Media au fost cei care au reusit sa ne convinga ca pot materializa intr-o noua identitate promisiunea brandului Elysee – aceea de a oferi iubitorilor de parfumuri si de produse cosmetice exclusiviste o profunda incantare a simturilor… Inspiring Senses… Inspiring You!