Performanta companiei Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, a fost anuntata in cadrul Premiilor Piata, competitie anuala a industriei bunurilor de larg consum, si a fost recunoscuta pe baza voturilor incrucisate: retailerii (marile retele internationale si comerciantii independenti) au votat pentru candidaturile depuse de producatori si distribuitori, iar acestia au votat candidaturile retailerilor. Categoria de ingrijire personala a numarat cele mai multe inscrieri dintre toate sectiunile competitiei, si anume 30 de candidaturi. Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan este prima linie de dermatocosmetice din portofoliul Farmec si cuprinde 22 de produse, create in colaborare cu specialisti din domeniul sanatatii pentru a raspunde diferitelor nevoi si sensibilitati ale pielii si parului. Produsele gamei contin ingrediente active performante, avand formule hipoalergenice, testate sub control dermatologic, fara parabeni sau alte substante sensibilizante. ”Acest premiu ne onoreaza si ne bucura deoarece recompenseaza inovatia Gerovital, un brand 100% romanesc si un produs lider de piata. Reusita este cu atat mai importanta pentru noi cu cat Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan este prima gama de produse dermatocosmetice din portofoliul nostru, reprezentand practic intrarea companiei pe o piata extrem de competitiva si exigenta. Faptul ca un brand romanesc a cucerit trofeul de cel mai bun produs nou ne da energie sa muncim in continuare cu pasiune si daruire si sa ne pastram pozitia de lider”, a spus Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec. Castigatorii editiei din acest an ai Premiilor Piata au fost alesi ca urmare a votului primit din partea celor aproape 700 de electori, reprezentanti ai companiilor de retail, productie, inclusiv comercianti independenti. Pentru cele 50 de trofee oferite au fost depuse 444 de candidaturi din partea a peste 100 de companii.