Lansata in Marea Britanie cu ocazia unei expozitii suprarealiste, budinca aromatizata cu parul celei mai iubite printese britanice a devenit extrem de controversata si automat faimoasa. Totul a pornit dupa ce producatorul criticatului desert a cumparat par de-al printesei Diana de pe e-Bay si s-a folosit de fragmente din acesta pentru a prepara budinca. Producatorul sustine ca desertul este delicios si mai spune ca a ales parul Dianei pentru ca are o reala rezonanta, fiind una dintre figurile interesante si vivace din cultura contemporana ca si Jacqueline Kennedy. Metoda de preparare este evident una aparte. Mai exact pentru desertul din lapte se ia un fragment din parul Dianei, se infuzeaza in gin, dupa care se amesteca cu lapte si zahar. Proprietarii de pompe funebre ar trebui sa ia aminte, la fel si doamnele de la Igiena. Se pare ca e o nisa numai buna de exploatat. In suvoiul de acuzatii ce se revarsa asupra producatorului acesta ramane calm declarand ca desertul va fi destul de provocator pentru ca oamenii sa-l manance cu adevarat. El explica faptul ca ideea din spatele desertului este de a oferi oamenilor ceva mai mult decat un borcan de budinca pe care il au de obicei pe masa. Iata de ce i se pare la fel de normal sa ceara in jur de 6 euro pentru un astfel de desert. Nu e primul produs care starneste controverse. Budinca face parte din Gama "Occult Jam" care include un desert cu aroma de absint si ananas, infuzat cu nisip de la Marea Piramida, si o versiune cu prune si fragmente din lemn de stejar din nava Victory a amiralului Nelson. Firma Bompas & Parr starneste controverse cu creatiile ei culinare si este faimoasa pentru jeleurile sale, din care a realizat versiuni ale unor obiective turistice din Londra, precum Catedrala Sf. Paul. Mai mult anul trecut firma a inundat o cladire din Londra cu patru tone de punci, suficient pentru 25.000 de persoane, si a creat un cocteil spray din gin tonic.