Pentru ca mentalul uman raspunde cel mai bine la stimuli vizuali, autoritatile din Canada vor lansa o noua campanie anti-fumat cu cele mai socante imagini de avertizare. Cea mai socanta campanie anti-fumat, contine imagini care au fost create special pentru a soca si a speria, sustin autoritatile canadiene care lupta cu numarul tot mai mare de fumatori din tara. Oficialii din domeniul sanatatii sustin ca acesta este cel mai agresiv mesaj anti-fumat lansat in lume pana in prezent. De exemplu, una dintre imagini prezinta o femeie slabita, fara par, pe patul de moarte. Mesajul este graitor: "Asa arata moartea provocata de cancer". Nu este singura imagine, o alta prezinta un barbat cu un tub atasat de gat, cu mesajul : "Cancerul la gat. Este greu de inghitit". De anul viitor parchetele de tigari vor fi pline de astfel de imagini. Ce se intampla insa in restul tarilor ? Ce mesaje ar trebui diseminate ca sa fie redusa rata fumatorilor ? E suficient sa spun ca e timpul sa renuntati la tigari ?Au facut-o multi prieteni care imi povestesc acum ca se trezesc mult mai repede. Papilele gustative s-au curatat si le permit sa simta gustul adevarat al mancarii si per total se simt mult mai bine. In primul rand veti arata si va veti simti mai bine. Lipsa nicotinei din corp va curata tenul care va deveni mai luminos. Cand ai o asemenea reusita, devii sursa de inspiratie pentru prietenii tai. Prin caracterul mimetic pe care il avem, partenerul are sanse de 67 % sa se lase de fumat. Printre prieteni sunt sanse de 36 % sa renunte la fumat, urmandu-ti exemplul. Se spune ca cei care se lasa de fumat pun mai usor capul pe perna si nici nu mai imbatranesc la fel de repede. Iar doamnele, doamnele au un motiv in plus sa renunte la tigari. Fumatoarele risca sa dezvolte cancer mamar – sansele sunt cu pana la 32 % mai mari in cazul lor. E nevoie de cea mai socanta campanie anti-fumat ca sa renuntati la tigari ? Eu cred ca nu.