Aflat acum la cea de-a patra sa generatie, noul SUV compact Kia Sportage este construit in cea mai mare parte pe succesul modelului anterior, oferind clientilor un pachet inovativ si sofisticat pe o piata din ce in ce mai competitiva. Noul aspect interior ofera materiale de calitate superioara, este mai practic si beneficiaza de tehnologii menite sa imbunatateasca confortul, conectivitatea si siguranta. O serie de motoare si transmisii atat noi, cat si imbunatatite vor conduce la imbunatatirea eficientei si performantelor, in timp ce tinuta de drum, manevrabilitatea si rafinamentul condusului sunt de asemenea, imbunatatite. Pentru prima data, clientii noului Sportage pot beneficia de specificatiile noului pachet ‘GT Line’. Desenat si dezvoltat pentru cei care cauta o experienta de condus mai sportiva, pachetul GT Line ofera versatilitatea unui model standard, adaugand un plus vizual si dinamic pentru clientii care cauta aceste aspecte. Kia Sportage este produs la fabrica Kia din Žilina, Slovacia si ramane cel mai bine vandut model al brandului in Europa, cu mai mult de 97,000 de unitati vandute in 2014, ceea ce reprezinta 27,5% din totalul unitatilor vandute de Kia. Design nou, indraznet pentru Kia Sportage 2016 Cea de a patra generatie a modelului Kia Sportage are un design nou, indraznet, designerii reusind sa ofere un sentiment de sportivitate si energie pe care-l poti simti indiferent de unghiul din care privesti autoturismul. Procesul de design al noului Sportage a fost condus de centrul European de design al Kia din Frankfurt, Germania cu sprijinul centrelor de design ale brandului din Namyang, Korea si Irvine, California. Design modern si mai mult rafinament pentru un interior nou de inalta calitate Kia Sportage se mandreste cu un interior complet nou, reprezentand una dintre cele mai semnificative imbunatatiri fata de generatia precedenta. Atentia echipei de design a fost sa creeze un spatiu interior care sa ofere un panou de bord mai larg, orientat spre sofer, dar in acelasi timp cu un design simplu si modern. Interiorul reprezinta un imbinare intre elemente metalice cu materiale moi la atingere si defineste un design cu linii orizontale, redand un nivel inalt de precizie. Interiorul noului Sportage are materiale la un standard de calitate foarte inalta, cu o proportie mult mai mare a materialelor moi la atingere si folosirea elementelor din tesatura, piele si cusaturi ce creaza un ambient luxos. Rezultatul se traduce intr-un interior in care predomina rafinamentul, atentia sporita asupra izolarii fonice, masuri menite sa reduca semnificativ patrunderea zgomotului exterior. Cel mai sigur Sportage produs pana in prezent, cu o structura puternica si noi tehnologii de siguranta Ca intotdeauna, siguranta a reprezentat o prioritate de top pentru Kia, iar noul Kia Sportage este construit tinand cont de reputatia brandului in a oferi cele mai inalte standarde privind siguranta la impact pentru ocupanti si pietoni. Cea de a patra generatie a celui mai bine vandut model Kia a fost proiectat pentru a face fata celor mai dure si mai exigente teste de siguranta, gratie unei structuri si mai puternice, o serie de echipamente de siguranta pasive precum si a tehnologiilor autonome de evitare a pericolelor. O tinuta de drum mai rafinata si o manevrabilitate imbunatatita in timpul programului de dezvoltare a noului Sportage, inginerii au avut ca tinta sa dezvolte acest model tinand cont de confortul la rulare, stabilitatea si manevrabilitatea oferite soferului in timpul condusului. Noul model obtine astfel o serie de imbunatatiri in toate aceste zone si va fi cel mai bun Sportage la capitolul manevrabilitate. Noul motor T-GDi de 1.6 litri si motorul turbodiesel de 2.0 litri cu imbunatatiri semnificative O atentie sporita a inginerilor in timpul dezvoltarii noului Sportage a fost concentrata in cresterea eficientei si a performantelor obtinute din variatele unitati de putere ale autoturismului. Toate motoarele sunt conforme cu ultimele standarde ale emisiilor Euro 6, ceea ce se traduce intr-un nivel mai scazut de noxe poluante. Aceste obiective au fost atinse nu doar fara a compromite performantele pe sosea dar chiar prin imbunatatirea acestora. Ca si modelul precedent, noul Sportage ofera clientilor o gama variata de motoare pe benzina si diesel. A patra generatie prezinta multe din motoarele regasite si pe actualul model, insa beneficiaza de o gama larga de modificari pentru imbunatatirea eficientei consumului, NVH-ului si a puterii livrate. Un motor nou de 1.6 litri T-GDI este disponibil pentru prima data pe Kia Sportage, exclusiv pentru clientii care comanda pachetul GT Line, oferind o combinatie intre performanta reala si economie de combustibil pentru cei care doresc o experienta de condus mai sportiva. Kia Sportage este disponibil acum cu noua transmisie DCT cu sapte trepte Noul Sportage beneficiaza acum de noua transmisie cu sapte trepte cu dublu ambreiaj (DCT), recent lansata pe modelul imbunatatit Kia cee’d. Aceasta este disponibila exclusiv pe modelele echipate cu noul motor de 1.6 litri T-GDI de 177 CP fiind capabila sa ofere un cuplu mai mare ce se traduce intr-o experienta de condus mai sportiva. Clientii care vor opta pentru noua trasmisie DCT vor beneficia de o schimbare a treptelor de viteza mai rapida decat in cazul unei transmisii automate traditionale, dar si de un cost de mentenanta mai scazut. Atunci cand este echipat cu noua transmisie DCT, motorul de 1.6 litri T-GDI va avea acelasi nivel al emisiilor de dioxid de carbon, similar cu cel al transmisiei manuale. Kia Romauto, importatorul autorizat Kia Motors in Romania, a demarat activitatea de reprezentare comerciala a marcii asiatice, in anul 2004. KIA MOTORS CORPORATION este cel mai vechi producator coreean de autovehicule. Ca parte integranta a grupului Hyundai-Kia, compania tinteste un loc fruntas intre brandurile de success ale lumii (Top 4). Cu peste 3 milioane de autovehicule realizate anual in 10 unitati de productie si asamblare, localizate in 5 tari si cu o retea de distributie acoperind 180 de tari in lume, Kia Motors Corporation are astazi peste 49.000 de angajati si un venit anual de peste 45 miliarde USD. Sloganul companiei – „The Power to Surprise“ („Puterea de a surprinde“) reprezinta angajamentul de a depasi asteptarile clientilor din lumea intreaga prin inovatii in materie de design, tehnologie si comunicare.